Retailer audit si cafea de dimineata

Spread the love

De obicei, am un program de dimineaţă cam acelaşi. Mă trezesc, merg la baie, îmi pregătesc din fugă un sandwich şi tot în acelaşi timp încerc să-mi savurez şi cafeaua, dacă mai apuc. Timpul mă presează foarte mult, pentru a ajunge la serviciu. Dar astăzi fiind duminică, o zi frumoasă şi minunată am zis să mă răsfăţ un pic şi să-mi beau cafea liniştită, dar în oraş. De multe ori venind de la serviciu, trec pe lângă o cafenea care grăbită fiind încă nu am reuşit să intru să beau o cafea. Astăzi, am să merg acolo.

Odată, ce am intrat înăuntru încerc să-mi butonez telefonul, numai că atentă cu ceea ce făceam am auzit dintr-o dată ”Cu ce vă putem ajuta doamnă?”. Tresar şi îi răspund politicos ”o cafea, vă rog”. La masă alăturată am auzit vorbind o discuţie despre retail audit, care mi-a trezit atenţia şi m-am tot gândit ce poate să însemne, dar având telefonul în mâna imediat am aflat.

 

Retailer audit

Retailer audit sau vânzări cu amănuntul este o activitate comercială ce presupune vânzarea unui produs direct către consumatorul final. Această activitate se poate desfăşura prin supermarketuri, hipermarketuri sau prin unităţile de desfacere specializate pe un anumit produs (panificaţie, alimentaţie, măcelărie).

Scopul unui retailer este de a-şi maximiza profitul prin achiziţia produselor la un preţ mai mic şi vânzarea lor la un preţ cât mai mare. Atât vânzătorul cât şi cumpărătorul au de câştigat. În esenţă, prin retailer audit sunt oferite informaţii personalizate culese dintr-un eşantion de puncte de vânzare selectate din piaţă.

Aceste informaţii pot fi:

stocul de produse la vânzare dintr-un anumit brand
preţul produselor proprii
promoţiile existente în aceea locaţie
traficul
Costul unui astfel de serviciu, retail audit, se stabilesc în funcţie de proiect, numărul de locaţii, frecvanta de culegere din teren. Serviciile pot fi prestate la cerere fără repetiţie sau pe baza unei frevente agreate(lunar, trimestrial etc).

În concluzie, am realizat că puteam afla şi alte noutăţi deconectându-ne de la problemele de zi cu zi. Dar asta cred că ţine şi de noi să shimbam locaţia pentru a mai descoperi câte ceva nou. Cu bune şi cu rele toate fac parte din viaţa noastră.

13 Comments on "Retailer audit si cafea de dimineata"

  1. habar nu aveam ce inseamna retailer audit, uite cate lucruri noi invat de la tine 🙂

  2. Adica preturi mai mici si produse care ajung mai rapid in magazin.

  3. Fain articol! Este bine ca ai abordat acest concept relativ nou!

  4. Prima data cand aud termenul asa ca e bine ca am invatat ceva nou

  5. Eram paralela la acest capitol pana am citit articolul tau, am aflat chestii foarte interesante.

  6. nu stiam termenul, acum am inteles! mult succes!!!

  7. Recunosc ca nu stiam ce inseamna desi auzisem termenul. Multumesc pentru informatii.

  8. Barascu Violeta Ramona | 15 noiembrie 2017 at 11:32 | Răspunde

    Important e ca toata lumea are de castigat, foarte interesante informatiile frunizate de tine in acest articol!

  9. Albu Steluta Georgiana | 15 noiembrie 2017 at 20:03 | Răspunde

    Sincer am auzit acest termen ,dar habar nu aveam ce face persoana repectiva mai exact!

  10. Poate fi profitabil sa apelezi la un astfel de audit, daca o sa am ocazia o sa-ti spun concluziile mele.

  11. Recunosc ca nu stiam mare lucru la acest capitol. Mersi de pont

  12. Informatii deosebit de folositoare si pe care nu le prea gasesti explicate asa de bine! Felicitari!

  13. Am invatat ceva nou. 🙂 Mulțumesc!

Leave a comment

Your email address will not be published.


*