Manastirea Ciolanu si o zi petrecuta cu prietenii

Buna dragii mei,

Ieri am fost un pic la plimbare cu prietenii. Am profitat de aceasta zi din plin si ne-am distrat la maxim. Am mers la Manastirea Ciolanu care se afla in localitatea Tisau, jud Buzau. In apropierea manastirii este un loc amenajat pentru camping, cort, gratare etc si am petrecut majoritatea timpului aici.

Un gratar cu de toate, un ceaun cu bunatati, prajituri, muzica si voie buna a fost ce ne doream. Pe la ora 14:00 sau mai bine, fetele am mers la manastire. Un loc frumos, linistit unde erau turisti.

Manastirea Ciolanu

Mănăstirea Ciolanu este o mănăstire de călugări creștini ortodocși din județul Buzău, România, localizată în imediata apropiere a Taberei de Sculptură de la Măgura, pe versantul sudic al dealului Ciolanu, către pârâul Nișcov. Mănăstirea este atestată din secolul al XVI-lea.

Sursa:wikipedia

Mai multe poze gasiti in articol.

Voi cum v-ati petrecut aceasta mini-vacanta?

15 Comments on "Manastirea Ciolanu si o zi petrecuta cu prietenii"

1. Văd că ați petrecut o zi minunată în natură și în liniște.

2. Andreia Ciornei | 30 aprilie 2018 at 14:54 | Răspunde

Superbe priveliști,sa tot stai sa te relaxezi așa,iar ceaunul ala te face sa salivezi😉😋 Natura,aer curat, frumos 😍😍😍😘😘

3. Ce frumos ati petrecut, am fost si eu acolo acum aproape 30 ani, e tare frumos.

4. distractie placuta, am fost acolo cu mult timp in urma!

5. Ce frumos e acolo! Cred ca v-ati reincarcat bateriile.

6. hai ca v-ati distrat si de data asta! eu am avut mini-vacanta, dar n-am plecat pe nicaieri, din pacate. ce-i bine e ca m-am odihnit.

7. Noi am plecat la Mircea Voda la un gratar, am si dormit la cineva acolo.

8. Foarte frumoase imagini,distractia cred ca t-a prins bine si te-ai simtit foarte bine dupa cum se pare.

9. Din pacate in aceasta minivacanta am stat acasa si am sarbatorit prin munca pentru ca suntem in renovare cu apartamentul,dar recuperam noi nu e problema

10. Frumos acolo, este unul dintre locurile noastre preferate. Acum cativa ani mergeam de Paste aici, era foarte frumos in noaptea de Inviere!

11. Astept un articol si despre Tabera de Sculptură de la Măgura.

12. Noi am stat acasa, am petrecut cu cei dragi. Of ce dor imi e de zilele in care puteai merge cu patura in parc, cand dormeam la umbra copacilor de 1 Mai…

13. Am fost si eu plecata in afara localitatii la un gratar pentru o zi. In rest n-am facut nimic special. Mi-ar fi placut sa ma duc in Bulgaria, dar iuby a luat antibiotice si n-am mai plecat nicaieri

14. La cat de plimbareata mai sunt si eu, precis o sa ajung la aceasta manastire intr-o zi. Prea e frumos locul!

15. Ce frumos pare acolo. Nu stiam de manastirea asta.