Vacanta Rasnov si Castelul Bran

In weekend am fost plecati in vacanta, cu prietenii. Am mers in mai multe locuri din tara si de aceia am zis ca articolul despre vacanta sa-l impart in doua categorii. Prima parte fiind aceasta si va urma si cea de-a doua parte, in care am vizitat…alte destinatii turistice.

In prima zi, cu toate ca am ajuns pe la 10 in Predeal acolo unde am fost si cazati, am reusit sa vizitam Cetatea Rasnov, Pesterea Valea Cetatii, Castelul Bran. Dupa care am cautat un loc de picnic unde am facut un gratar si un ceaun cu iepure. In cea de-a doua zi am mers la Paradisul Acvatic din Brasov si centrul comercial Coresi.

Pensiunea Steluta 3* unde am fost cazati a fost foarte primitoare, o locatie frumoasa, calduroasa, cu un miros foarte placut inca de la intrarea in locatie. Curatenia, amabilitatea si seriozitatea toate acestea intr-un singur loc, cat si o gazda forte sociabila. In acest loc am servit micul dejun cat si cina. Mancarea era pregatita pe moment si foarte gustoasa.

Cetatea Rasnov foarte frumoasa, iar daca ajungeti in zona e si pacat sa nu o vizitati. Ca la orice alta cetate si aici este taxa la intrare, dar ceea ce m-am bucurat este ca nu era si taxa pentru aparatul foto. Cetatea este pozitionata pe un deal stancos, imprejmurit cu padure, iar singura cale de acces este dinspre est cu un tractor.

In curtea cetatii Rasnov, puteti vedea fantana cu 146m adancime care a fost construita in anii 1623-1640. La cativa km de cetatea Rasnov am gasit Pestera Valea Cetatii.

Pestera Valea Cetatii a fost descoperita acum 60 de ani de catre cativa tinerii. Pestera dispune de locuri de acces pentru vizitatori, dar și trotuare, balustrade, pasarele, bare de protectie, scari si un sistem de iluminat in interiorul pesterii. A fost un traseu destul de anevoios, dar frumos. Cei care iubesc activitatile montane sa stiti ca aici aveti posibilitatea sa va dati cu tiroliana.

Castelul Bran este un momument istoric ce zi de zi este plin de turisti, atat din tara cat si din afara tarii. Majoritatea cunosc acest castel ca si castelul lui Dracula. In prezenet, in muzeul de patru etaje sunt expuse colectii de mobilier, costume, arme si armuri, iar Domeniul Bran cuprinde, de asemenea, Parcul Regal cu cele doua lacuri, Casa de ceai, Casa administratorului si Casa Principesa Ileana.

Paradisul Acvatic este un centru de relaxare si activitati sportive. Puteti gasi si un magazin cu articole pentru piscina. Saune umede sau uscate, tobogane, piscina interioara si exterioara, jacuzzi, bazine cu hidromasaj si multe alte facilitati gasiti in acest loc minunat.

1 Comment on "Vacanta Rasnov si Castelul Bran"