Inchirierea unui spatiu de birouri: avantaje si dezavantaje

Sa cumpar sau sa inchiriez un spatiu de birouri? – aceasta este intrebarea.


Indiferent de tipul si dimensiunea afacerii tale, este foarte probabil sa iti fi pus aceasta intrebare de cateva ori pana acum. Poate ca te-ai uitat deja pe cateva site-uri de vanzari si inchirieri birouri in Ploiesti, dar nu ai putut lua o decizie finala.
In cadrul articolului de astazi, mi-am propus sa concep o lista cu avantajele si dezavantajele inchirierii unui spatiu de birouri, pentru a te putea ajuta sa iei o decizie cat mai potrivita pentru tine si business-ul tau.
Asadar, sa le luam pe rand.


Principalele avantaje ale inchirierii unui spatiu de birouri

  • Angajament financiar redus – Sa fim realisti, este greu de crezut ca ai putea cumpara un spatiu de birouri cu banii jos. Cu siguranta ca vei fi nevoit sa faci imprumuturi la banci si sa platesti ani de zile pentru un business care ar putea sa aiba o viata mai scurta decat creditul
    tau.
  • Acces la o proprietate de mana intai – Imaginea si locatia sunt doua aspecte care ofera un plus de prestigiu unui business. Asadar, o zona centrala va transmite mai multa incredere partenerilor tai de business.
  • Responsabilitati limitate – De regula, intretinerea si reparatiile necesare in locatie sunt suportate de catre proprietar. Acest lucru iti ofera posibilitatea de a face economii de bani importante.
    Cu toate acestea, este indicat sa vezi de la bun inceput care sunt si responsabilitatile tale in baza contractului.
  • Flexibilitate – Atunci cand business-ul creste si esti nevoit sa iti maresti echipa, va trebui sa te asiguri ca ai si spatiul necesar pentru buna defasurare a activitatilor de lucru. Asadar, atunci cand situatia o va impune, te vei putea muta in alt loc fara prea multa bataie de cap.
    Un avantaj pe care achizionarea unui spatiu de birouri nu ti l-ar putea oferi.

Principalele dezavantajele ale inchirierii unui spatiu de birouri

  • Comisioane – In cazul in care ai inchiriat spatiul prin intermediul unui broker, vei fi nevoit sa achiti un onorariu. Acest onorariul poate sa difere de la broker la broker.
  • Nu tu stabilesti regulile jocului – Nu este neaparat o regula, dar o mentionez ca pe o posibilitate.
    Proprietarii de spatii de birouri sunt persoane ocupate, la care ajungi destul de greu. Exista posibilitatea sa te confrunti cu multe intarzieri atunci cand soliciti unele reparatii/ modificari.
    Mai mult, este posibil sa nu ai mana libera sa faci modificari care te-ar putea ajuta in activitatea ta sau sa iti optimizeze spatiul de lucru. Cu toate acestea, poti discuta lucrurile acestea inainte
    de semnarea contractului pentru a nu avea surprize ulterior.
  • Cresterea chiriei – Bineinteles, aici trebuie sa fii atent la termenii si conditiile agreate cu proprietarul imobilului.

Cu toate acestea, nu este exclus ca proprietarul sa majoreze chiria locatiei dupa 1-2 ani sau mai mult.
Dupa cum vezi, inchirierea unui spatiu de birouri are avantaje si dezavantaje.Cu toate acestea, cred ca iti ofera mult mai multa flexibilitate in comparatie cu achizitionarea unui spatiu care s-ar putea sa nu fie ceea ce ai nevoie pe termen lung.

Vrei sa vezi care sunt ofertele actuale de inchirieri birouri in Ploiesti? Echipa Royal Imob iti pune la dispozitie solutii complete pe piata de real estate care sa raspunda tuturor exigentelor.

Be the first to comment on "Inchirierea unui spatiu de birouri: avantaje si dezavantaje"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord