5 greșeli în organizarea unui team building

Există angajați care, atunci când aud cuvintele „team building”, intră într-o stare de nervozitate sau dezamăgire.

Adevărul este că nu aceasta ar trebui să fie reacția angajaților tăi atunci când anunți intenția de a organiza un team building.

În articolul de astăzi discutăm despre unele dintre cele mai frecvente greșeli în organizarea unui team building. Bineînțeles, vom discuta și despre cum le poți evita pentru ca evenimentul să fie un succes.

Echipa este punctul central al business-ului tău

Adevărul este că nici o companie nu va putea funcționa și nu va produce rezultate dacă echipa nu poate lucra bine împreună.

Un astfel de program ar trebui să scoată în evidență câteva aspecte, precum:

  • Sudarea echipei;
  • Îmbunătățirea comunicării;
  • Identificarea punctelor forte/ slabe ale unei echipe;
  • Stimularea creativității, găsirea motivației etc.

Așadar, ce trebuie să faci pentru a crește productivitatea și pentru a-ți stimula angajații să lucreze pentru atingerea unor obiective comune?

Continuă să citești…

Greșeala nr. 1 – Nu ai obiective clar stabilite

De ce vrei să organizezi un team building? Care este scopul?

Ești interesat să:

  • Îmbunătățești comunicarea în echipă?
  • Încurajezi munca în echipă pe proiecte mai complexe?
  • Sprijini dezvoltarea individuală a angajaților? Iar ulterior, să completezi pregătirea cu traininguri de soft skills.

Așadar, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să știi ce vrei de la un astfel de program.

Greșeala nr. 2 – Nu comunici

Team building-ul este despre echipa. Așadar, implică echipa mai mult în acest proces.

Dacă îți implici măcar o parte dintre membrii echipei în organizarea evenimentului, vei putea evita lipsa de motivație în rândul acestora și chiar sentimentul de respingere.

Pont!

Creează, de exemplu, o pagină pe Intranet pe care angajații o pot consulta frecvent pentru actualizări. Sau pentru a afla cine se ocupă de anumite aspecte și de la cine pot cere mai multe informații.

Greșeala nr. 3 – Lipsa unei planificări

Un team building nu se organizează peste noapte.

Creează un document în care să completezi perioada în care intenționezi să organizezi evenimentul, tipuri de costuri (cazare, transport, masa). În același document ar fi bine să completezi și obiectivele.

Discută și cu firma care îți va oferi serviciile de team building pentru mai multe lămuriri în acest sens.

Greșeala nr. 4 – Alegerea unui program sau a unei locații nepotrivite

Deși team building-urile au și scopul de a ne determina să ieșim din zona de confort, trebuie să îți asculți și echipa.

Creează un chestionar și distribuie-l prin firma ta pentru a afla mai multe despre limitările echipei tale.

Rapelul, de exemplu, nu va fi o alegere prea inspirată pentru persoanele cu frică de înălțime.

Greșeala nr. 5 – Nu se întâmplă nimic după eveniment

Evenimentul s-a derulat în condiții optime. Ai observat că echipa este încântată, că vine cu mai mult entuziasm la birou și… cam atât.

Ce a învățat echipa ta după acel eveniment? Ce lucruri le pot fi de folos în activitatea zilnică? Discută cu fiecare în parte și vezi ce poate să aducă fiecare diferit în modul de lucru.

Vrei să organizezi un eveniment de team building care să aducă rezultate în firma ta?

Echipa Vertical Adventure are toate cunoștințele de care tu ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivele de business.

Be the first to comment on "5 greșeli în organizarea unui team building"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord