Sarata Monteoru – parerea mea

Duminica 30 mai 2021, dimineata am plecat sa ne plimbam. Voiam sa ii fac copilului o surpriza de 1 iunie, insa cum socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ, nu prea a iesit cum mi-am dorit.

Ii place adrenalina, ii place sa incerce mereu ceva nou si imi tot spunea ca vrea si el la tiroliana. Am cautat pe net si am vazut ca la Sarata Monteoru este un parc de aventura, cu diferite trasee si nivele(incepator, mediu si avansat).

Sarata Monteoru

Sarata Monteoru este un sat din compunerea comunei Merei, din jud Buzau. E o statiune de interes local pentru ca, aici, natura a scos la iveala niste ape extrem de sarate, cu proprietati curative. Localitatea este plasata la o altitudine de 86 m intr-o depresiune intracolinara drenata de raul Sărata, situată pe un flanc al Dealului Istrita la extremitatea sud-estica a Subcarpaților Curburii.

Ce sa vezi…

Sincer sa fiu…doar peisajul. Nu o sa vedeti vreo Sinaia, sau cine stie ce, insa cum multi dintre voi stati la oras, in aglomeratie, praf si mult zgomot o zi in natura e chiar minunat . Am spus asa, ”multi dintre voi stati la oras”, caci eu locuiesc la casa, cu gradina, vita de vie…

Ajunsi la Sarata Monteoru, o sa observati pe o parte si pe alta pensiuni si hoteluri unde va puteti caza. Un parc de copii, o biserica si…cam atat, noi cu gsndul la parcul de aventura.La iesirea din localitatea, era program de la 10:00, insa nu mai deschidea.

Un turist aflat si el prin zona, ne-a spus ca parcul nu a mai fost deschis din cauza pandemiei si apoi vazusem anunt si pe pagina lor, din cauza conditiilor meteo. Mmm….da, am facut un drum, degeaba. Mi-ar fi placut, sa ii indeplinesc aceasta dorinta.

Majoritatea obiectivelor turistice din zona erau inchise. 🙁

Ne-am plimbat prin zona putin, apoi am strabatut de o parte si de alta, dealul Istrita, spre Leiculesti. Se afla la 749 altitudine si este superba zona, voiam sa mergem un pic si pe munte, ca erau diferite trasee, insa nu am fost echipati corespunzator si de aceia nu ne-am aventurat.

Am mers spre Leiculesti, la intrarea in localitate era si o manastire. De care nu mai auzisem pana in acel moment, am intrat si ne-am mai petrecut aici vremea, cam un ceas. Era liniste, iarba verde si un peisaj placut. Manastirea Barbu cu toate ca e micuta si nu asa de cunoscuta, dar cu siguranta gasiti liniste si pace.

Buzau…Parc Tineretului

Ne-am indreptat catre Buzau, unde am mers in Parc Tineretului. Cu toate ca vremea nu prea tinea cu noi, tot am facut cateva poze si am baut un suc.

Voi ati fost la Sarata Monteoru?

4 Comments on "Sarata Monteoru – parerea mea"

1. Eu sunt din Buzau si vara mergeam la Monteoru saptamanal la bazinele cu apa sarata. Bazinele functioneaza si acum, dar nu mai sunt wow pentru noi. In schimb, au aparut multe piscine dragute in zona.

2. Avem peisaje foarte frumoase in tara. EU zic ca merita sa vizitam si statiunea asta.

3. Ce loc frumos! O sa îl pun pe lista, cu siguranță.